duminică, 26 mai 2013

CÂȘTIGĂTORII CONCURSURILOR DIN 5,12 SI 19 MAI 2013.




Concurs Litera
Câştigătoare unui set de ghiduri este Mădălina-Mihaela Dimancea, 0740.XX.XX.62
Concurs Râşnov
Câştigătoarea  unui weekend la Pensiunea Râşnov este GHEORGHISAN IOANA-MĂDĂLINA, Telefon: 0740.XX.XX.13 .


Concurs Litera
Câştigător este  Gabriel Tudor, 0727.XX.XX.86.
Multumim, din nou, pentru participare, insa, vedeti, vă rugam mult, Regulamentul concursurilor noastre.

Concurs Râşnov
Câştigătoarea  unui weekend la Pensiunea Râşnov este Constantin Camelia, Tel. 0722.XX.XX.20.


Concurs Litera
Câştigător este  Costel Burdusa Tel, 0745XXXX21, Costesti-Arges.
Multumim, din nou, pentru participare, insa, vedeti, vă rugam mult, Regulamentul concursurilor noastre.

Concurs Râşnov
Câştigătorul  unui weekend la Pensiunea Râşnov este  Modrea Mihail, tel. 0768XXXX77.
Multumim, din nou, pentru participare, insa, vedeti, vă rugăm mult, Regulamentul concursurilor noastre.

2 comentarii:

  1. Buna ziua!
    La editia din 19 mai a emisiunii "Cu lumea in cap", difuzata de PrimaTv, am castigat un weekend la Pensiunea Rasnov, pentru care VA MULTUMESC DIN SUFLET!!!
    Astept telefon din partea organizatorilor pentru a putea intra in posesia premiului, conform regulamentului.
    Inutil sa va mai spun ca urmaresc in fiecare duminica emisiunea. Imi place formatul, informatiile sunt inedite, scurte si la obiect (suficiente pentru a-ti capta interesul si a te face sa-ti doresti sa vizitezi locurile prezentate). In plus, prezentatorul si stilul sau inconfundabil... fac toti banii! De departe este cea mai buna emisiune de gen!
    Va doresc o zi buna!
    Ioana-Madalina Gheorghisan
    P.S. Din pacate, azi (26 mai) am facut si o mica "prostie": am consultat site-ul dumneavoastra abia dupa emisiunea din aceasta duminica, dupa ce am trimis raspunsurile la cele 3 concursuri (printre care si la cel cu Pensiunea Rasnov), si, citind regulamentul, am vazut ca nu mai trebuia sa particip la acest concurs, avand in vedere ca am castigat o data. Imi cer scuze anticipat si promit ca de acum inainte (pana la sfarsitul acestui an) nu mai particip la Concursul pentru un weekend la Pensiunea Rasnov.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ioana, te vor suna prietenii nostri de la Pensiunea Rasnov care vor primi un email de la noi. Ai putina rabdare, te rugam!
    Si n-ai facut nicio prostie, pentru ca pe castigatori deja nu-i mai selectem. Avem noi un mecanism destept. :)
    Cu lumea-n cap

    RăspundețiȘtergere