marți, 1 noiembrie 2011

HABEMUS PREMII, MULTE PREMII!

Dragi prieteni, avem veşti bune. În primul rând, se apropie momentul în care vom începe o serie nouă a emisiunii "CU LUMEA-N CAP". Vom avea destinaţii de vis! Ce ziceţi de Dubai, Croazieră pe Nil, Spania, Cipru, Egipt, Off road, calărie? Ei, sună bine, nu?
În al doilea rând, am reuşit să-i convingem pe partenerii noştri de la MALTA TRAVEL şi GREGORY TOUR să ofere câteva vacanţe gratuite. Aşa că, de duminică, 6 noiembrie, revenim în forţă cu o serie de concursuri tentante.
Vom avea două excursii de Revelion în Malta şi o excursie la Istanbul.

10 comentarii:

  1. Ne bucuram foarte mult pentru premiile pe care le dati, dar daca aceastea ar fi de 2 persoane ar fi mult mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga anonimule, si noi ne-am bucura. Insa calul de dar, nu se cauta la dinti. Nu de alta, dar suntem convinsi ca ramanem si fara el. Asa ca sa gandim asa: luam, nu dam!

    RăspundețiȘtergere
  3. eu tot incerc sa aflu cum se numeste conscursul..
    ma tot uit la regulament, si nu pricep.
    daca m-ati putea ajuta, ar fi perfect.
    Oricum ar fi, eu tot imi iau lumea in cap.

    RăspundețiȘtergere
  4. bine spus!asa e la romani...niciodata nu sunt multumiti de ce primesc...ma intreb de ce mai participa daca tot nu le convine...

    RăspundețiȘtergere
  5. EU VA MULTUMESC NU NEAPART PENTRU PREMII CI SI PENTRU EMISIUNEA MINUNATA PE CARE O REALIZATI DEOARECE NU MULTI ROMANI(PRINTRE CARE SI EU)AU BANI SA MEARGA SA VIZITEZE ATATEA LOCURI SI PRIN INTERMEDIUL EMISIUNII AVEM FOARTE MULTE DE VAZUT SI DE INVATAT....SI NE PREZENTATI LOCURI MINUNATE!BRAVO VOUA SI TINETI-O TOT ASA!

    RăspundețiȘtergere
  6. Dana, pe criza asta, crede-ne ca obtinem greu resurse pentru emisiune, ce se va povestim de premii, desi noi multumim cumva sponsorilor. Acestea-s vremurile! Dar nu ne lasam!

    RăspundețiȘtergere
  7. Draga Dana, noi iti multumim, va multumim, pentru ca ne urmariti. Ei, daca am iesi din criza, ce locuri exotice am mai explora impreuna?! Dar, deocamdata, stam mai mult pe langa "casa". Ii intelegem si noi pe partenerii nostri, care implicit va inteleg pe voi, cei care calatoriti, ca ati vrea, dar nu aveti cu ce! Lasa ca iese soarele si pe strada ta, a noastra!

    RăspundețiȘtergere
  8. Draga Mihaela,
    atentie mare la enuntul de pe post. Florin spune la un moment dat ceva de genul: "Daca ati strans/ aveti cele trei indicii (sau stiti raspunsul la intrebarea enuntata), trimiteti-le rapid la adresa de email culumeaincap@primatv.ro, impreuna cu numele si adresa voastra de email, cu mensiunea pentru concursul "X" (Ex: Malta Travel, Gregory Tour, Litera etc)."
    E clar acum?

    RăspundețiȘtergere
  9. cand anuntati castigatorii concursurilor?Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  10. si unde se afiseaza castigatorii?

    RăspundețiȘtergere